0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Zestawienie nieobecności

Wielkość tekstu:

System wFirma.pl pozwala na generowanie raportów i zestawień kadrowych w tym możliwe jest aby przygotować zestawienie nieobecności. Umożliwiają one swobodne planowanie pracy i weryfikację ilości dni urlopowych oraz wykorzystanych nieobecności. 

Zestawienie nieobecności 

Zestawienie nieobecności można wygenerować w zakładce: KADRY » PRACOWNICY » znaczenie pracownika lub pracowników » DRUKUJ » ZESTAWIENIA.

Po pojawieniu się okna dialogowego, można określić czy zestawienie ma zawierać wszystkie rodzaje nieobecności czy tylko wybrane. 

Zestawienie nieobecności wybór

Raport można sporządzić dla wybranych typów absencji np. zestawienie wykorzystanych dni:

  • urlopu wypoczynkowego,
  • urlopu bezpłatnego,
  • opieki nad dzieckiem,
  • choroby,
  • nieobecności nieusprawiedliwionej,
  • przestoju.

Zestawienie nieobecności rodzaj nieobecności 

W oknie dialogowym można poza tym określić za jaki okres ma być wygenerowane zestawienie. Raport może być wygenerowany za okres miesięczny, kilku miesięczny lub roczny

Zestawienie nieobecności - okres

 

Wydruk informacji 

Po wybraniu odpowiednich danych  zestawienie zostanie wygenerowane i zapisane do pliku w formacie PDF. Ma on formę wydruku, gdzie wykazane są wszystkie zaznaczone przez użytkownika dane. Raport jest generowany w formie tabeli. 

Zestawienie nieobecności - wydruk informacji

Zestawienie zawiera takie informacje jak:

  • rodzaj nieobecności
  • ilość dni
  • przedział czasowy. 

Jeśli jest generowane dla kilku pracowników to na wydruku nieobecności, będzie widoczny podział na osoby. Zestawienie nieobecności generuje się tylko dla umów o pracę.

Zestawienie limitu urlopów

Aby sporządzić, zestawienie limitów urlopu należy przejść do zakładki  KADRY » PRACOWNICY i wybrać akcję DRUKUJ » RAPORTY. Następnie w wyświetlonym oknie należy wskazać rodzaj raportu w polu Rodzaj, w tym przypadku będzie to Raport limitu urlopu wypoczynkowego. W polu Rok należy wybrać okres za jaki ma zostać wygenerowany raport. Po wybraniu parametrów należy zatwierdzić przyciskiem Drukuj.

Zestawienie nieobecności - Raporty

W następnym oknie możliwe będzie określenie, czy dokument ma zostać zapisany w dokumentach pracownika. Możliwe będzie również skorzystanie z trybu edycji w celu naniesienia ręcznych zmian na raport.

Zestawienie nieobecności - Zapisz w dokumentach

Po ponownym wybraniu akcji Drukuj, raport zostanie wygenerowany i będzie możliwość jego pobrania w formacie PDF.

Zestawienie nieobecności - Wydruk

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów