System
Jak wprowadzić podstawowe informacje w systemie?
Po założeniu konta w systemie wFirma.pl należy dokładnie uzupełnić podstawowe informacje dotyczące prowadzonej działalności. Dane te wprowadza się w zakładce USTAWIENIA. Przeczytaj i sprawdź, jakie dane i w którym miejscu należy uzupełnić.
30 września 2024
Wszystkie rodzaje faktur
W systemie dostępne są różne rodzaje faktur, w tym m.in. faktura VAT, faktura (bez VAT), faktura VAT marża, faktura VAT MOSS czy faktura dokumentująca odwrotne obciążenie. Dowiedz się, w jaki sposób wystawiać poszczególne rodzaje faktur w systemie.
6 marca 2021
Jak dodać skrót do aplikacji MOJO na urządzeniach mobilnych?
Dzięki MOJO użytkownicy wfirma.pl mogą wystawiać i wysyłać bezpośrednio do klienta faktury na urządzeniach mobilnych. Aby ułatwić dostęp przedsiębiorcy do serwisu warto utworzyć skrót do aplikacji MOJO na telefonie lub tablecie. Sprawdź jak to zrobić!
1 stycznia 2021
Faktura metoda kasowa w VAT - jak wystawić?
Mali podatnicy korzystając z metody kasowej w podatku VAT mają możliwość odpowiedniego wystawiania faktur w systemie. Przed wystawieniem pierwszej faktury należy wprowadzić właściwe ustawienia. Jak stosowana jest metoda kasowa podczas wystawiania faktur?
1 stycznia 2021
Tryb edycji okna dla wystawianych dokumentów
System wFirma daje możliwość zdefiniowania domyślnych ustawień (tryb edycji okna) dla niektórych pól w wystawianych dokumentach sprzedaży, wydatkach, a także podczas dodawania produktów oraz kontrahentów
7 marca 2022
Podatek VAT - jak dostosować ustawienia?
Zaczynając pracę w systemie należy uzupełnić informacje dotyczące rozliczeń podatku VAT. Kwestia ta dotyczy zarówno podatników VAT czynnych, jak i podatników VAT zwolnionych. Artykuł wyjaśnia jak dostosować ustawienia do specyfiki swojej działalności.
1 stycznia 2021
Sprzedaż opodatkowana i zwolniona (sprzedaż mieszana)
W przypadku prowadzenia sprzedaży mieszanej (opodatkowanej i zwolnionej), proporcję sprzedaży opodatkowanej do łącznej sprzedaży określa się w zakładce USTAWIENIA. Dowiedz się, jak w prawidłowy sposób powinna zostać rozliczona sprzedaż opodatkowana i zwol
18 sierpnia 2021
Szablony dokumentów - jak je dodać w systemie?
W systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się!
10 maja 2021
Własne szablony wydruków w systemie wfirma.pl
W systemie wfirma.pl istnieje możliwość definiowania własnych szablonów wydruków dla 6 typów dokumentów: Faktura VAT, Faktura (bez VAT), Oferta, Oferta (bez VAT), Pro forma, Pro forma (bez VAT). Sprawdź, jak stworzyć własne szablony wydruków dokumentów!
22 lipca 2022
Pobieranie danych kontrahenta z bazy GUS
Przy dodawaniu nowych kontrahentów w systemie wFirma.pl możliwe jest pobieranie danych bezpośrednio z bazy GUS. Sprawdź, jak dodać kontrahenta z bazy Głównego Urzędu Statystycznegona podstawie numeru NIP. Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule!
28 kwietnia 2022
Analiza przepływów pieniężnych
Przepływy pieniężne to narzędzie, które pozwoli ustalić stopień płynności finansowej własnej firmy. Kontrolowanie ich jest niezwykle ważne. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak przebiega analiza przepływów pieniężnych w systemie wfirma.pl.
1 stycznia 2021
Wyszukiwarka w selectach
Wyszukiwarka w selectach pomoże na szybkie i łatwe wyszukanie niezbędnych opcji. Skorzystaj z tego rozwiązania i przyspiesz swoją pracę na każdym etapie pracy w systemie. Sprawdź, jak działa wyszukiwarka w selectach
1 stycznia 2021
Scalanie kontrahentów
W zakładce CRM możliwe jest scalanie kontrahentów, które polega na połączeniu wybranych kontrahentów w jeden zapis. Opcja ta jest przydatna np. w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta. Sprawdź, jak scalić kontrahentów!
1 stycznia 2021
Przypomnienie o braku płatności
W systemie wfirma.pl można wysyłać przypomnienie o braku płatności za fakturę droga mailową jak i SMS-em. Można zarządzać treścią wysyłanych szablonów jak i określaniem sposób ich wysyłki (ręcznie, automatycznie).
28 sierpnia 2021
Wysyłka wezwania do zapłaty
W systemie wfirma.pl w module windykacji istnieje możliwość wygenerowania wezwania do zapłaty za nieuregulowane wierzytelności i wyboru sposobu jego wysłania (e-mail, poczta,SMS). Sprawdź, jak przebiega wysyłka wezwania do zapłaty!
1 stycznia 2021