System
Dodawanie nowego kontrahenta
Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia szybkie wprowadzenie informacji o kliencie do systemu. Dane te mogą zostać wpisane ręcznie lub zaktualizowane na podstawie bazy GUS. Sprawdź jak wprowadzić dane nowego kontrahenta w systemie wfirma.pl!
1 stycznia 2021
Tryb edycji okna dla kontrahenta
System wFirma.pl oferuje użytkownikom możliwość zdefiniowania dodatkowych pól w danych kontrahenta. Służy do tego tryb edycji okna dla kontrahenta. Przeczytaj i zobacz, jak stworzyć dodatkowe pola, które ułatwią Ci pracę w systemie!
1 stycznia 2021
Jak można utworzyć nowe konto w wFirmie.pl dla pracownika?
Nowe konto w wFirmie dla pracownika można założyć z konta głównego w zakładce Ustawienia. Podczas tworzenia ważne jest ustawienie opcji Uprawnienia i Zależność. Przeczytaj i dowiedz się jak założyć i aktywować konto pracownika oraz jak nadać uprawnienia.
1 stycznia 2021
Jak zmienić hasło do konta użytkownika?
Użytkownicy systemu wfirma.pl w dowolnym momencie mogą dokonać zmiany hasła do konta. Pozwala to ograniczyć dostęp osób trzecich do konta oraz zwiększyć bezpieczeństwo przechowywanych danych w systemie. Sprawdź, jak zmienić hasło do konta wFirma.pl!
7 listopada 2022
Czy mogę wprowadzić dokumenty sprzed rejestracji do systemu?
W systemie możliwe jest wprowadzanie dokumentów sprzed założenia konta. Konieczne jest jednak ustawienie odpowiedniej daty rozpoczęcia księgowości w wFirma.pl. Dowiedz się, w którym miejscu w systemie należy tego dokonać.
1 stycznia 2021
Co sie dzieje z danymi w przypadku braku przedłużenia pakietu?
Po wygaśnięciu pakietu dane użytkowników nie są usuwane z systemu. Przedsiębiorca po ponownym wykupieniu pakietu odzyska pełen dostęp do wprowadzonych danych. Dowiedz się, jak długo przechowywane są Twoje dane!
12 czerwca 2022
Czy z systemu wFirma.pl można korzystać nie będąc płatnikiem VAT?
Z systemu wFirma mogą korzystać zarówno czynni podatnicy VAT, jak i podmioty korzystające ze zwolnienia. To w jaki sposób będą ujmowane przychody i wydatki użytkowników jest zależne od ustawień jakich dokonał w systemie. Sprawdź, jak dodać ustawienia VAT!
24 stycznia 2022
Dodawanie zadań i zadania cykliczne
W zakładce Zadania można tworzyć zlecenia dla poszczególnych pracowników oraz dodawać zadania cykliczne. Sprawdź, jak to zrobić.
29 sierpnia 2021
Lista zadań - dodawanie oraz modyfikowanie
Lista zadań ma na celu usprawnienie działań w firmie. W jednym miejscu zebrane są listy zadań oraz zlecenia dla poszczególnych pracowników. Listy zadań można powiązać z kontrahentem oraz ustawić priorytet.
24 października 2023
Wszystkie rodzaje faktur
W systemie dostępne są różne rodzaje faktur, w tym m.in. faktura VAT, faktura (bez VAT), faktura VAT marża, faktura VAT MOSS czy faktura dokumentująca odwrotne obciążenie. Dowiedz się, w jaki sposób wystawiać poszczególne rodzaje faktur w systemie.
6 marca 2021
Faktura metoda kasowa w VAT - jak wystawić?
Mali podatnicy korzystając z metody kasowej w podatku VAT mają możliwość odpowiedniego wystawiania faktur w systemie. Przed wystawieniem pierwszej faktury należy wprowadzić właściwe ustawienia. Jak stosowana jest metoda kasowa podczas wystawiania faktur?
1 stycznia 2021
Tryb edycji okna dla wystawianych dokumentów
System wFirma daje możliwość zdefiniowania domyślnych ustawień (tryb edycji okna) dla niektórych pól w wystawianych dokumentach sprzedaży, wydatkach, a także podczas dodawania produktów oraz kontrahentów
7 marca 2022
Podatek VAT - jak dostosować ustawienia?
Zaczynając pracę w systemie należy uzupełnić informacje dotyczące rozliczeń podatku VAT. Kwestia ta dotyczy zarówno podatników VAT czynnych, jak i podatników VAT zwolnionych. Artykuł wyjaśnia jak dostosować ustawienia do specyfiki swojej działalności.
1 stycznia 2021
Sprzedaż opodatkowana i zwolniona (sprzedaż mieszana)
W przypadku prowadzenia sprzedaży mieszanej (opodatkowanej i zwolnionej), proporcję sprzedaży opodatkowanej do łącznej sprzedaży określa się w zakładce USTAWIENIA. Dowiedz się, jak w prawidłowy sposób powinna zostać rozliczona sprzedaż opodatkowana i zwol
18 sierpnia 2021
Szablony dokumentów - jak je dodać w systemie?
W systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się!
10 maja 2021