Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

System

Ustawienia podstawowe

Przywracanie ustawień fabrycznych w systemie wFirma.pl

W systemie wfirma.pl można w szybki i łatwy sposób usunąć dane z konta za pomocą funkcji przywracania ustawień fabrycznych. Opcja ta dostępna jest jednak jedynie z poziomu administratora. Dowiedz się, jak usunąć dane oraz jak tworzyć kopie zapasowe!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Gdzie można zaznaczyć opcję zawieszenia działalności?

Zawiesiłeś działalność gospodarczą? Sprawdź, jak zawieszenie działalności wpływa na dostępność do danych i amortyzację środków trwałych w systemie wfirma.pl.

1 stycznia 2021

Pakiety

Zawiadomienie o miejscu przechowywania dokumentacji rachunkowej - jak zgłosić?

Podjęcie decyzji o samodzielnym prowadzeniu księgowości w systemie wfirma.pl wiąże się z koniecznością aktualizacji danych firmowych w formularzu CEIDG-1. Dowiedz się, jak złożyć zawiadomienie o miejscu przechowywania dokumentacji rachunkowej.

3 maja 2022

Pierwsze kroki

Etykiety w systemie - do czego służą i jak z nich korzystać?

Etykiety w systemie wfirma służą do oznaczania (grupowania) obiektów np. faktur, DW, deklaracji i innych. Można nadawać im różnorodne nazwy, kolory i wskazać miejsca, w których będą wyświetlane. Dowiedz się, jak zarządzać etykietami w systemie!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Dane osoby uprawnionej do wystawienia faktury

Dane osoby wystawiającej fakturę pojawiają się na dokumencie automatycznie. Zmiany danych osoby uprawnionej do wystawiania faktury można dokonać w zakładce Ustawienia. Sprawdź, jak prawidłowo zmienić na fakturze dane osoby ją wystawiającej!

29 marca 2021

Serie dokumentów

Jak zmienić numer wystawionej w systemie faktury?

Numeracja dokumentów wprowadzanych w systemie jest automatyczna. Zmiana numeru faktury możliwa jest po wyłączeniu opcji “sprawdzanie poprawności numeracji faktur i blokada modyfikacji numeru” w zakładce Ustawienia lub dodaniu nowej serii numeracji.

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Dodawanie nowego kontrahenta

Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia szybkie wprowadzenie informacji o kliencie do systemu. Dane te mogą zostać wpisane ręcznie lub zaktualizowane na podstawie bazy GUS. Sprawdź jak wprowadzić dane nowego kontrahenta w systemie wfirma.pl!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Tryb edycji okna dla kontrahenta

System wFirma.pl oferuje użytkownikom możliwość zdefiniowania dodatkowych pól w danych kontrahenta. Służy do tego tryb edycji okna dla kontrahenta. Przeczytaj i zobacz, jak stworzyć dodatkowe pola, które ułatwią Ci pracę w systemie!

1 stycznia 2021

Pierwsze kroki

Jak można utworzyć nowe konto w wFirmie.pl dla pracownika?

Nowe konto w wFirmie dla pracownika można założyć z konta głównego w zakładce Ustawienia. Podczas tworzenia ważne jest ustawienie opcji Uprawnienia i Zależność. Przeczytaj i dowiedz się jak założyć i aktywować konto pracownika oraz jak nadać uprawnienia.

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Jak zmienić hasło do konta użytkownika?

Użytkownicy systemu wfirma.pl w dowolnym momencie mogą dokonać zmiany hasła do konta. Pozwala to ograniczyć dostęp osób trzecich do konta oraz zwiększyć bezpieczeństwo przechowywanych danych w systemie. Sprawdź, jak zmienić hasło do konta wFirma.pl!

7 listopada 2022

Pierwsze kroki

Czy mogę wprowadzić dokumenty sprzed rejestracji do systemu?

W systemie możliwe jest wprowadzanie dokumentów sprzed założenia konta. Konieczne jest jednak ustawienie odpowiedniej daty rozpoczęcia księgowości w wFirma.pl. Dowiedz się, w którym miejscu w systemie należy tego dokonać.

1 stycznia 2021

Pakiety

Co sie dzieje z danymi w przypadku braku przedłużenia pakietu?

Po wygaśnięciu pakietu dane użytkowników nie są usuwane z systemu. Przedsiębiorca po ponownym wykupieniu pakietu odzyska pełen dostęp do wprowadzonych danych. Dowiedz się, jak długo przechowywane są Twoje dane!

12 czerwca 2022

Ustawienia podstawowe

Czy z systemu wFirma.pl można korzystać nie będąc płatnikiem VAT?

Z systemu wFirma mogą korzystać zarówno czynni podatnicy VAT, jak i podmioty korzystające ze zwolnienia. To w jaki sposób będą ujmowane przychody i wydatki użytkowników jest zależne od ustawień jakich dokonał w systemie. Sprawdź, jak dodać ustawienia VAT!

24 stycznia 2022

Ustawienia podstawowe

Dodawanie zadań i zadania cykliczne

W zakładce Zadania można tworzyć zlecenia dla poszczególnych pracowników oraz dodawać zadania cykliczne. Sprawdź, jak to zrobić.

29 sierpnia 2021

Ustawienia podstawowe

Lista zadań - dodawanie oraz modyfikowanie

Lista zadań ma na celu usprawnienie działań w firmie. W jednym miejscu zebrane są listy zadań oraz zlecenia dla poszczególnych pracowników. Listy zadań można powiązać z kontrahentem oraz ustawić priorytet.

24 października 2023

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów