Dzięki funkcji terminarza system automatycznie przypomina o wybranych przez użytkownika zdarzeniach, np. podatkach, świętach czy fakturach cyklicznych. Możliwy jest także do zdefiniowania własny termin.
Jak dodać nowy termin?
Aby dodać nowy termin należy przejść do zakładki START » TERMINARZ » AKCJE » DODAJ NOWY TERMIN. W oknie dodawania terminu należy określić jego typ. Możliwe jest dodanie terminów cyklicznych - na określony dzień tygodnia lub miesiąca. Podczas dodawania terminu można dokonać jego powiązania z danym kontrahentem lub osobą.
Przypomnienia o terminach
Do dodanych w systemie terminów generowane są automatyczne przypomnienia w formie wiadomości e-mail. Datę przypomnień o własnych terminach w systemie ustala się z poziomu zakładki START » TERMINARZ » AKCJE » PRZYPOMNIENIA. Ustawienia te dotyczą jednocześnie przypomnień dla wszystkich zdarzeń, jakie zostały wybrane przez użytkownika.
Jak wyłączyć powiadomienie przychodzące na adres mailowy?
Powiadomienie przychodzące na adres mailowy można samodzielnie dostosować do własnych preferencji. Powiadomienie przychodzące na adres mailowy, można wyłączyć w zakładce START » TERMINARZ » AKCJE » PRZYPOMNIENIA. Można również wybrać typ przychodzących powiadomień lub zupełnie je wyłączyć odznaczając pole przy przypomnieniu, np. Święta).