Integracja SMTP

W systemie wFirma.pl istnieje możliwość zdefiniowania nadawcy wysyłanych maili (np. z wysyłanymi z systemu fakturami do kontrahenta). W tym celu należy przejść do zakładki USTAWIENIA i z sekcji INNE » UŻYTKOWNICY, wybrać użytkownika, dla którego chcemy skonfigurować ustawienia, a następnie kliknąć przycisk MODYFIKUJ.

smtp

W zakładce SMTP należy podać dane konta, z którego mają być wysyłane powiadomienia/faktury. W opisie pomocy technicznej używanej poczty należy odszukać adres SMTP serwera pocztowego i port dla domeny, na której jest poczta, a następnie uzupełnić te dane w wFirma.

smtp

W przypadku wyboru rodzaju połączenia TLS lub SSL szyfrowanie należy ustawić jako domyślny szyfr - zostaną wówczas wybrane standardowe ustawienia dla danej poczty. Wybór rodzaju połączenia zwykłe spowoduje, że wysyłane wiadomości nie będą szyfrowane.

Jeżeli wysyłka nie działa poprawnie, należy zmienić szyfrowanie z domyślny szyfr na silny szyfr, średni szyfr lub słaby szyfr.

smtp
 

Aby odpowiedź na nowego maila trafiała do adresata, w zakładce USTAWIENIA w sekcji INNE » UŻYTKOWNICY należy zaznaczyć użytkownika i wybrać opcję modyfikuj a następnie zmienić e-mail na właściwy przy pozycji "Odpowiedź do".

smtp