W systemie wfirma.pl istnieje możliwość dodania osoby kontaktowej do danego kontrahenta. Możliwe jest zarówno wprowadzenie danych podstawowych jak i dodatkowych informacji oraz przypisanie osoby do danego kontrahenta istniejącego w bazie CRM. Sprawdź, jak dodać osoby związane z kontrahentem w CRM!
Jak dodać osoby związane z kontrahentem w zakładce CRM?
Aby dodać dane teleadresowe osoby kontaktowej, w pierwszej kolejności należy dodać osobę do systemu. W tym celu należy przejść do zakładki CRM, a następnie wybrać opcję DODAJ OSOBĘ.
W zakładce PODSTAWOWE INFORMACJE należy wypełnić dane osoby do kontaktu - imię i nazwisko, stanowisko obejmowane w firmie oraz kontrahenta, do którego osoba ma być przypisana.
Dane kontaktowe osoby w CRM
W zakładce KONTAKT należy podać informacje dotyczące form komunikacji - domyślnie ustawione są pozycje najbardziej popularne, czyli adres e-mail, nazwa użytkownika na Skype i numer telefonu.
Można także dodać nowe pole z danymi adresowymi, poprzez wybranie opcji DODAJ NOWE POLE. Na liście wyboru zdefiniowany został adres, dodatkowy numer telefonu, dodatkowy adres e-mail, adres WWW oraz opcja niestandardowa, przeznaczona do indywidualnych ustawień użytkownika.
W zakładce OPIS można uzupełnić dodatkowe informacje.
Modyfikowanie danych osoby w zakładce CRM
Wprowadzone dane dotyczące osoby upoważnionej do kontaktu z kontrahentem można także modyfikować lub usunąć. Aby zmodyfikować daną pozycję, należy przejść do zakładki CRM, a następnie zaznaczyć kontakt na liście i w pasku zadań wybrać opcję MODYFIKUJ.
Natomiast aby usunąć pozycję, należy zaznaczyć kontakt i w górnym menu wybrać opcję USUŃ. Akcja ta będzie wymagała dodatkowego potwierdzenia.