Wydarzenia
W zakładce CRM » WYDARZENIA możliwe jest wprowadzenie informacji o nadchodzących wydarzeniach związanych z danym kontrahentem, przeprowadzonych rozmowach czy też dokonanych ustaleniach.
Dodawanie wydarzenia
Aby dodać wydarzenie, należy wybrać opcję Dodaj wpis
a następnie uzupełnić informacje dotyczące wydarzenia.
Możliwe jest również modyfikowanie i usuwanie wydarzeń. Aby zmienić wydarzenie, należy zaznaczyć odpowiednie i w pasku zadań wybrać MODYFIKUJ.
Aby usunąć daną pozycję, należy zaznaczyć wydarzenie, wybrać opcję MODYFIKUJ a następnie potwierdzić poleceniem USUŃ. Usunięcie wydarzenia wymaga dodatkowej akceptacji.

Jak dodać wydarzenia płatne?
W systemie istnieje możliwość utworzenia wydarzenia płatnego, na podstawie którego użytkownik może wystawić specyfikację.
Aby dodać wydarzenie płatne należy przejść do zakładki CRM » WYDARZENIA » DODAJ WPIS a następnie zaznaczyć opcję ODPŁATNE i uzupełnić wymagane pola takie jak:
- datę wydarzenia
-
czas wykonania (w minutach)
-
cenę netto
-
stawę VAT
- rodzaj sprzedaży w JPK V7
- kod GTU
-
kontrahenta
-
typ wydarzenia
-
opis wydarzenia (zostanie zawarty w specyfikacji)