Definiowanie kolumn w tabeli w kokpicie biura rachunkowego

W tabelach, przy których w prawym górnym rogu pojawia się ikonka Definiowanie kolumn w tabeli - ustawienia, istnieje możliwość rozwinięcia menu bocznego, w którym możliwe jest uruchomienie USTAWIENIA KOLUMN, gdzie możliwe jest definiowanie kolumn. Dzięki temu, można przystosować interfejs do indywidualnych potrzeb. Ustawienia tabeli są pomocne podczas eksportu widocznej części tabeli oraz przy zastosowaniu etykiet.

 Definiowanie kolumn w tabeli - ustawienia kolumn

Po kliknięciu w ikonkę układu tabeli można zdefiniować AKTYWNE KOLUMNY za pomocą funkcji “podnieś” / “upuść”. Przenoszenie poziome między listami pozwala wybrać kolumny, jakie będą pojawiać się w interfejsie, a przesunięcia w pionie na liście AKTYWNE KOLUMNY pozwoli ustalić ich kolejność wyświetlania. Po ustawieniu bloczków według własnych preferencji, należy zatwierdzić wybór przyciskiem ZAPISZ.

Definiowanie kolumn w tabeli - aktywne kolumny