Dodawanie nowego kontrahenta w aplikacji MOJO

Webowa aplikacja MOJO umożliwia wystawianie faktur ze wszystkich urządzeń mobilnych takich jak smartfony lub tablety, które posiadają dostęp do sieci. Ponadto, umożliwia dodawanie nowego kontrahenta zarówno z poziomu systemu wFirma.pl, jak również bezpośrednio w aplikacji MOJO.

Dodawanie nowego kontrahenta w aplikacji MOJO

Dodanie nowego kontrahenta w aplikacji MOJO, jest możliwe na dwa sposoby.
1). Poprzez wybranie opcji znajdującej się w bocznym panelu menu po lewej stronie, gdzie należy wybrać sekcję KONTRAHENCI.
Po kliknięciu, użytkownik uzyskuje podgląd na wszystkich dotychczas wpisanych kontrahentów w systemie wFirma.pl.

dodawanie nowego kontrahenta

W celu dodania nowego kontrahenta należy wybrać przycisk czerwonego kwadratu z plusem znajdującego się w prawym dolnym rogu ekranu.

dodawanie nowego kontrahenta

Wówczas aplikacja umożliwi dodanie nowego kontrahenta poprzez zaciągnięcie danych z bazy GUS po wpisaniu numeru NIP lub ręczne wypełnienie wszystkich danych.

2). Bezpośrednio przy wystawianiu faktury sprzedaży schematem opisanym w artykule: MOJO - aplikacja do mobilnego fakturowania gdzie w sekcji NAZWA ODBIORCY należy wybrać czerwoną strzałkę znajdującą się na końcu wiersza.Kontrahenci wprowadzeni poprzez aplikację MOJO zostaną automatycznie zapisani w katalogu kontrahentów w systemie wFirma.pl.