Platforma MOJO to aplikacja webowa na urządzenia mobilne (telefon, tablet) przeznaczona dla użytkowników systemu wfirma.pl. Obecnie wykorzystywana może być w celu wystawiania i rozliczania faktur oraz ich bezpośredniej wysyłki do klienta z urządzeń mobilnych czyli z każdego miejsca na ziemi z dostępem do internetu. Docelowo MOJO będzie stanowiło podstawę zarządzania firmą bez konieczności posiadania przy sobie komputera czy laptopa dzięki skompensowanym funkcjom niezbędnym do prowadzenia działalności.
Na czym polega integracja MOJO z wfirma.pl?
Aplikacja MOJO służy obecnie do mobilnego fakturowania. Aby usprawnić ten proces MOJO zintegrowane jest z systemem wfirma.pl co oznacza, że:
- wystawione w aplikacji faktury widoczne są po stronie wfirma.pl i automatycznie księgowane w ewidencjach,
- aplikacja posiada bazę klientów znajdujących się w CRM na koncie w wfirma.pl,
- aplikacja posiada bazę produktów znajdujących się w katalogu produktów na koncie w wfirma.pl.
Integracja ma na celu zoptymalizowanie pracy na urządzeniu mobilnym dzięki czemu użytkownik nie musi ręcznie wprowadzać na nowo wcześniej zdefiniowanych danych kontrahentów i produktów w systemie.
Logowanie do aplikacji MOJO
Platforma dostępna jest bezpośrednio na stronie www.mojo.pl. W celu zalogowania należy podać adres e-mail, na który zostało założone konto w wfirma.pl oraz używane dotychczas hasło do konta.
Jak wystawić fakturę w aplikacji MOJO?
Wystawienie faktury możliwe jest z dwóch miejsc. Pierwsza opcja znajduje się w menu w panelu po lewej stronie +Wystaw fakturę. Druga opcja znajduje się pod przyciskiem czerwonego kwadratu z plusem w prawym dolnym rogu ekranu.
Faktura wystawiana jest w 4 prostych krokach.
Krok 1. W zależności od tego na jakim urządzeniu użytkownik wystawia fakturę może wybrać najwygodniejszy dla siebie przycisk służący do tego.
Krok 2. Wybór kontrahenta dla którego wystawiana jest faktura - widok intuicyjnie przenosi do wyboru.
Krok 3. Na głównym ekranie wystawiania faktury pojawia się możliwość wpisania nazwy towaru/usługi lub wyboru produktu z katalogu wcześniej zdefiniowanego.
Krok 4. Zapisanie faktury lub zapisanie i jednoczesna wysyłka faktury do klienta.
Jak rozliczyć fakturę poprzez aplikację MOJO?
Dzięki mobilnej aplikacji MOJO użytkownik ma możliwość na bieżąco kontrolować stan rozrachunków z klientami. Wystarczy, że uruchomi MOJO na telefonie i może np. natychmiast rozliczyć faktury otrzymując zapłatę gotówkową będąc u klienta.
Rozliczanie faktur dostępne jest z dwóch miejsc - w zależności od potrzeb użytkownika.
W celu rozliczenia wystawionej faktury należy przejść do zakładki FAKTURY gdzie po przesunięciu palcem w wierszu danej faktury w lewą stronę pojawią się dodatkowe opcje wyboru z których należy wybrać Rozlicz.
Drugą opcją jest rozliczenie faktury z listy faktur wystawionych dla konkretnego klienta. W tym celu należy przejść do zakładki KONTRAHENCI gdzie po kliknięciu w wybranego kontrahenta należy przejść do podzakładki LISTA FAKTUR. Na liście faktur znajdują się wszystkie faktury VAT/ faktury bez VAT wystawione dla danego klienta. W celu rozliczenia faktury nieopłaconej należy kliknąć w jej numer i w kolejnym widoku po kliknięciu w prawym dolnym rogu ikonę strzałki z rozwiniętych funkcji menu wybrać opcję Rozlicz.