CRM i zadania

Wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu

Prześledź historię współpracy z kontrahentem i kontroluj wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu- wszystkie terminy spotkań, analizy przychodów i kosztów, informacje o płatnościach i obrotach. czytaj dalej

Scalanie kontrahentów

W zakładce CRM istnieje możliwość scalenia kontrahentów. Scalenie spowoduje połączenie wybranych kontrahentów w jeden zapis. Opcja ta może być przydatna w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta. czytaj dalej

Wydarzenia

Dzięki zakładce Wydarzenia w systemie istnieje możliwość wpisywania zdarzeń związanych z danym kontrahentem. Można tu uwzględnić przykładowo spotkania bądź ustalenia, zarówno przeszłe jak i nadchodzące. czytaj dalej

Dodawanie zadań i zadania cykliczne

W zakładce Zadania można tworzyć zlecenia dla poszczególnych pracowników oraz dodawać zadania cykliczne. Sprawdź, jak to zrobić. czytaj dalej

Lista zadań - dodawanie oraz modyfikowanie

Lista zadań ma na celu usprawnienie działań w firmie. W jednym miejscu zebrane są listy zadań oraz zlecenia dla poszczególnych pracowników. Listy zadań można powiązać z kontrahentem oraz ustawić priorytet. czytaj dalej

Dokumenty w CRM

Sprawdź, jak zarządzać dokumentami w systemie CRM wfirma.pl. czytaj dalej

Drukowanie kopert

System wfirma.pl umożliwia drukowanie kopert z adresem wybranego kontrahenta. Program przewiduje wydruki na kopertach formatu DL, C5 i C6. czytaj dalej

Tryb edycji okna dla kontrahenta

System wFirma oferuje możliwość zdefiniowania dodatkowych pól w danych kontrahenta. Służy do tego tryb edycji okna dla kontrahenta. czytaj dalej

Osoby związane z kontrahentem w CRM systemu wFirma.pl

Wprowadzenie osoby kontaktowej jest jedną z funkcji dostępnych w CRM systemu księgowości online wFirma. Funkcja umożliwia wprowadzenie danych kontaktowych osób z firmy kontrahenta a także innych dodatkowych informacji. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Generowanie książki nadawczej i wezwania do zapłaty

Funkcja generowania dokumentu umożliwia utworzenie adresu korespondencyjnego kontrahenta oraz wezwania do zapłaty. Możliwy jest również wydruk pocztowej książki nadawczej. czytaj dalej

Dodawanie nowego kontrahenta

Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia szybkie wprowadzenie informacji o kliencie do systemu. Dane te mogą zostać wpisane ręcznie lub zaktualizowane na podstawie bazy GUS. Sprawdź jak wprowadzić dane nowego kontrahenta w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Zmiana danych kontrahenta

Dostawca lub odbiorca w trakcie trwania współpracy zmienił dane? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak dokonać zmiany danych kontrahenta w systemie wfirma.pl. czytaj dalej

CRM - wystawianie dokumentów

Narzędzie wystawianie dokumentów w CRM umożliwia przygotowanie faktur, zamówień, a także not odsetkowych dla wybranego kontrahenta. czytaj dalej

Usługi cykliczne - rozliczenie

Użytkownik ma możliwość zdefiniowania do danego kontrahenta tzw. usługi cyklicznej. Po zapisaniu usługi cyklicznej możliwe jest wygenerowanie przypisanej do niej faktury. Sprawdź jak rozliczyć usługi cykliczne w systemie! czytaj dalej