CRM i zadania

Podpisywanie dokumentów własnym podpisem kwalifikowanym

W systemie wfirma możliwe jest użycie własnych podpisów kwalifikowanych w celu podpisania dokumentów załączonych w systemie. W ten sposób zapewnia się integralność ich treści oraz autentyczność pochodzenia. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Dodawanie nowego kontrahenta

Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia szybkie wprowadzenie informacji o kliencie do systemu. Dane te mogą zostać wpisane ręcznie lub zaktualizowane na podstawie bazy GUS. Sprawdź jak wprowadzić dane nowego kontrahenta w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Zmiana danych kontrahenta

Dostawca lub odbiorca w trakcie trwania współpracy zmienił dane? W systemie wfirma.pl możliwa jest zmiana danych bezpośrednio z zakładki CRM lub przy wystawianiu faktury. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak dokonać zmiany danych kontrahenta! czytaj dalej

Tryb edycji okna dla kontrahenta

System wFirma oferuje możliwość zdefiniowania dodatkowych pól w danych kontrahenta. Służy do tego tryb edycji okna dla kontrahenta. czytaj dalej

Wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu

Prześledź historię współpracy z kontrahentem i kontroluj wszystkie informacje o kontrahencie w jednym miejscu- wszystkie terminy spotkań, analizy przychodów i kosztów, informacje o płatnościach i obrotach. czytaj dalej

Dodawanie zadań i zadania cykliczne

W zakładce Zadania można tworzyć zlecenia dla poszczególnych pracowników oraz dodawać zadania cykliczne. Sprawdź, jak to zrobić. czytaj dalej

Lista zadań - dodawanie oraz modyfikowanie

Lista zadań ma na celu usprawnienie działań w firmie. W jednym miejscu zebrane są listy zadań oraz zlecenia dla poszczególnych pracowników. Listy zadań można powiązać z kontrahentem oraz ustawić priorytet. czytaj dalej

Scalanie kontrahentów

W zakładce CRM istnieje możliwość scalenia kontrahentów. Scalenie spowoduje połączenie wybranych kontrahentów w jeden zapis. Opcja ta może być przydatna w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta. czytaj dalej

Wydarzenia

Dzięki zakładce Wydarzenia w systemie istnieje możliwość wpisywania zdarzeń związanych z danym kontrahentem. Można tu uwzględnić przykładowo spotkania bądź ustalenia, zarówno przeszłe jak i nadchodzące. czytaj dalej

Osoby związane z kontrahentem w CRM systemu wFirma.pl

Wprowadzenie osoby kontaktowej jest jedną z funkcji dostępnych w CRM systemu księgowości online wFirma. Funkcja umożliwia wprowadzenie danych kontaktowych osób z firmy kontrahenta a także innych dodatkowych informacji. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

CRM - wystawianie dokumentów

W zakładce CRM widnieje lista kontrahentów, dla których możliwe jest wystawienie faktury, zamówienia, noty odsetkowej, noty księgowej oraz faktury za usługi cykliczne. Sprawdź, jak możliwe jest wystawienie faktury dla kontrahenta z zakładki CRM! czytaj dalej

Dokumenty w CRM

Sprawdź, jak zarządzać dokumentami w systemie CRM wfirma.pl. czytaj dalej

Drukowanie kopert

System wfirma.pl umożliwia drukowanie kopert z adresem wybranego kontrahenta. Program przewiduje wydruki na kopertach formatu DL, C5 i C6. czytaj dalej

Generowanie książki nadawczej i wezwania do zapłaty

Funkcja generowania dokumentu umożliwia utworzenie adresu korespondencyjnego kontrahenta oraz wezwania do zapłaty. Możliwy jest również wydruk pocztowej książki nadawczej. czytaj dalej

Usługi cykliczne - rozliczenie

Użytkownik ma możliwość zdefiniowania do danego kontrahenta tzw. usługi cyklicznej. Po zapisaniu usługi cyklicznej możliwe jest wygenerowanie przypisanej do niej faktury. Sprawdź jak rozliczyć faktury za usługi cykliczne w systemie wfirma.pl! czytaj dalej