0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Oferty dla klientów - jak wystawić?

Wielkość tekstu:

Oferty dla klientów są dobrym sposobem na zaproszenie do współpracy i zaprezentowanie katalogu asortymentu firmy wraz z cennikiem. Przedstawiona oferta handlowa jest więc niczym innym, jak tylko propozycją sprzedaży lub kupna towarów albo usług, która jednocześnie określa warunki przyszłej umowy kupna-sprzedaży.

Czym jest oferta dla klienta?

Oferta nie jest dokumentem sprzedaży i nie podlega księgowaniu. Oferty są dokumentami zawierającymi listę produktów lub usług, które przedsiębiorca chce zaprezentować klientowi. Możliwość wystawiania ofert dostępna jest w każdym z płatnych pakietów w systemie wfirma.pl.

Jak wystawiać oferty dla klientów?

W celu wystawienia oferty należy przejść do zakładki PRZYCHODY » PRO FORMY » DODAJ » OFERTĘ.

Oferty dla klientów

Oferty nie są ujmowane w Rejestrze sprzedaży VAT, Księdze Przychodów i Rozchodów ani w Ewidencji Przychodów (ryczałt).

Oferty nie wpływają na stany magazynowe produktów.

Jakie dokumenty można wygenerować na podstawie oferty?

Na podstawie wygenerowanych ofert można w systemie wystawiać następujące dokumenty:

W celu wystawienia danych dokumentów należy w zakładce PRZYCHODY » PRO FORMY zaznaczyć zapisaną ofertę, a następnie z górnego paska menu wybrać opcję WYSTAW

Oferty dla klientów

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów