Ustawienia integracyjne

Dyski w chmurze - integracja z dyskami Google Drive i Dropbox

Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga archiwizowania dużej ilości dokumentacji firmowej. Aby ułatwić użytkownikom jej przechowywanie w systemie możliwa jest integracja z Google Drive oraz Dropbox. Dowiedz się, jak zintegrować dyski w chmurze! czytaj dalej

Integracja z Blue Media - jak ją aktywować?

Użytkownicy mają możliwość integracji z Blue Media, która pozwala na wykonanie zapłaty za fakturę przez odsyłacz wysłany mailowo do kontrahenta. Dzięki tej funkcji faktura zostanie automatycznie rozliczona. Zobacz, jak działa integracja z Blue Media! czytaj dalej

Integracja z bankiem Alior Bank w systemie wFirma.pl

Integracja z bankiem Alior Bank i systemu wFirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. Pozwala ona na łatwy eksport wielu danych związanych z wydatkami przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ją wykonać! czytaj dalej

Import aukcji Allegro i automatyczne zarządzanie aukcjami w Allegro +

W ramach dodatku Allegro + możliwy jest import aukcji wystawionych poza systemem wFirma do systemu księgowego oraz funkcje automatycznego zarządzania wznawianiem i zamykaniem aukcji. czytaj dalej

Automatyzacja sprzedaży na Allegro +, automatyczne akcje dla zamówień z Allegro

Integracja systemu wfirma.pl z Allegro + to doskonałe narzędzie dla firm: pełna automatyzacja sprzedaży z wystawianiem faktur na Allegro, synchronizacja z magazynem oraz automatycznymi powiadomieniami o pobranych zamówieniach. czytaj dalej

Integracja z SMSAPI, przypomnienia o fakturach, wydatkach i terminach

System umożliwia wysyłanie przypomnień o niezapłaconych fakturach za pomocą SMS. W tym celu należy przeprowadzić integrację z platformą smsapi.pl czytaj dalej

Integracja z DotPay

Integracja wfirma.pl z systemem DotPay daje możliwość dokonania zapłaty za fakturę poprzez jej odsyłacz wysłany drogą mailową. czytaj dalej

Integracja podpisu kwalifikowanego SimplySign z systemem wfirma

Integracja podpisu kwalifikowanego SimplySign działającego w chmurze z systemem wfirma to bezpieczny sposób podpisywania dokumentów. Współpracując z systemami urzędów i administracji umożliwia wymianę dokumentów firmy. Dowiedz się jak zintegrować system! czytaj dalej

Integracja SMTP, czyli określenie nadawcy maili wysyłanych z wFirma.pl

System umożliwia ustawienie nadawcy wysyłanych wiadomości. Integracja SMTP odbywa się poprzez podanie danych konta, z którego mają być przekazywane powiadomienia oraz faktury. Sprawdź, jak dodać informacje o poczcie elektronicznej na cele wysyłki maili! czytaj dalej

Powiązanie konta wFirma z kontem Facebook i Google+

Istnieje możliwość powiązania konta w systemie wfirma.pl z kontem google (pocztą gmail) oraz Facebook. Powiązanie kont umożliwi używanie nazwy użytkownika i hasła Google/ Facebook w celu zalogowania się do systemu księgowości elektronicznej. czytaj dalej

Integracja z Yanosikiem dla firm

Integracja wfirma.pl z aplikacją Yanosik dla firm daje możliwość pobrania tras do kilometrówki. czytaj dalej

Integracja z bankiem BPH

System wfirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. czytaj dalej