Pracodawca ma prawny obowiązek dostarczać swoim pracownikom odpowiednią odzież roboczą, buty i inne wyposażenie ochronne, jeśli warunki pracy tego wymagają. System wFirma usprawnia proces przydzielania i rozliczania przedmiotów niezbędnych do wykonywania określonych zadań przez pracowników. Służy do tego kartoteka sprzętu pracownika.
Kartoteka sprzętu pracownika
Aby wprowadzić sprzęt, pracownikowi należy przejść do zakładki KADRY » PRACOWNICY i kliknąć na imię i nazwisko wybranego pracownika.
W otwartym oknie z danymi szczegółowymi pracownika, w zakładce DODATKOWE INFORMACJE znajduje się sekcja KARTOTEKA SPRZĘTU, gdzie można dodać informacje na temat wydanych pracownikowi wyposażenia.
Dodanie przedmiotu do kartoteki sprzętu
Aby wprowadzić pracownikowi dowolny przedmiot, można tego dokonać, poprzez opcję DODAJ TERMIN. W tym miejscu można wprowadzać wyposażenie pracownika nie tylko te związane z ochroną ale, również narzędzia, materiały, sprzęt elektroniczny czy samochód służbowy.
W kartotece można uzupełnić takie dane jak nazwa, rodzaj sprzętu, numer sprzętu oraz można wpisać datę wydania oraz datę zwrotu. Na tej podstawie system uzupełni automatycznie informacje w odpowiednim protokole.
Protokoły zdawczo-odbiorcze
System wFirma daje możliwość wydruku protokołów do wydanego pracownikowi sprzętu. W przypadku kiedy wydajemy sprzęt, przy jego zapisywaniu istnieje możliwość wydruku protokołu odbiorczego dla pracownika. Wystarczy wybrać opcję ZAPISZ » Zapisz i generuj Protokół odbiorczy.
Analogicznie system daje możliwość wydruku protokołów bezpośrednio z belki.
Aby była możliwość wydruku protokołów, konieczne jest uzupełnienie daty wydania oraz daty zwrotu sprzętu. Protokoły są zapisywane w dokumentach pracownika, o ile użytkownik zaznaczy taką opcję podczas wydruku.
Wydruki kartoteki
W systemie możliwe jest bezpośrednie wydrukowanie zestawień kadrowych dla takich danych, jak Kartoteka sprzętu W tym celu wystarczy przejść do zakładki KADRY » PRACOWNICY » zaznaczenie pracowników, dla których ma zostać wygenerowane zestawienie » DRUKUJ » ZESTAWIENIA. W danym oknie należy wybrać opcję ZESTAWIENIA KADROWE oraz wybrać TYP ZESTAWIENIA "Kartoteka sprzętu".
Wspomniany plik zostanie zapisany w formacie PDF.
Dodatkowo kartoteka sprzętu pracownika jest możliwa do wydrukowania z widoku kartoteki. Wystarczy przejść do ikony kół zębatych znajdujących się po prawej stronie i wybrać opcję DRUKOWANIE TABELI.
System wygeneruje plik zawierający ewidencję wydanego sprzętu.
Pracodawca ma prawny obowiązek dostarczać pracownikom odpowiednią odzież roboczą, buty i inne wyposażenie ochronne, jeśli warunki pracy tego wymagają. System wFirma ułatwia ten proces poprzez moduł kartoteki sprzętu pracownika.