Przyszłość - wszystkie serwisy z MOJO

Aplikacja MOJO to praktyczne narzędzie, które łączy funkcje webowej aplikacji do wystawiania faktur z systemem wFirma.pl oraz mojebiuro24.pl. Docelowo MOJO będzie zintegrowane z wszystkimi naszymi produktami do bezpiecznego zarządzania firmą.

Aplikacja MOJO - dostęp do wszystkich serwisów w jednym miejscu

Stworzenie systemu MOJO obecnie powala użytkownikom systemu wfirma.pl oraz mojebiuro24.pl na:

  • wystawianie bezpiecznych e-faktur na urządzeniach mobilnych,
  • rozliczanie faktur bez konieczności posiadania dostępu do komputera czy laptopa,
  • bezpośrednią wysyłkę wystawionych faktur do klienta,
  • bieżące zarządzanie sprzedażą,

 - pod warunkiem posiadania dostępu do internetu.

Wizją systemu MOJO jest stworzenie bezpiecznego narzędzia online, zintegrowanego ze wszystkimi naszymi dotychczasowymi produktami, dzięki któremu przedsiębiorcy w łatwy i intuicyjny sposób będą mogli zarządzać swoją firmą z dowolnego miejsca na świecie.

MOJO jako miejsce do zarządzania wszystkimi serwisami

Oznacza to, że użytkownik na jednej platformie będzie miał dostęp do wszystkich naszych serwisów i narzędzi usprawniających codzienną pracę. Co więcej, aplikacja ta nie wymaga posiadania zaawansowanego sprzętu.Aplikacja webowa MOJO jest w pełni mobilna, dzięki czemu przedsiębiorca może korzystać z niej z każdego miejsca na ziemi, jeśli tylko ma dostęp do internetu.Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci korzystający z naszych produktów będą zarządzać całą swoją firmą w jednym miejscu, co znacznie ułatwi i usprawni ich codzienną pracę.

Aplikacja MOJO będzie stale rozbudowywana o niezbędne funkcje umożliwiające prowadzenie samodzielnej księgowości oraz zarządzanie firmą. Obecnie MOJO pozwala użytkownikom na:

  • prostą i intuicyjną w obsłudze aplikację webową do wystawiania e-faktur,
  • możliwość korzystania zarówno na urządzeniach z Androidem jak i iOS,
  • obsługę aplikacji z każdego miejsca z dostępem do internetu,
  • połączenie aplikacji do fakturowania z pełnym systemem do księgowości,
  • możliwość kontrolowania stanu płatności na urządzeniach mobilnych,
  • bieżące rozliczanie otrzymanych płatności za faktury sprzedaży,
  • bieżącą możliwość kontroli stanów magazynowych produktów,
  • szybki dostęp do bazy danych w CRM, w tym nr telefonu i opcja “zadzwoń”, czyli szybkiego połączenia.