0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Moduł magazyn z dodatkiem Allegro + - czy jest konieczny?

Wielkość tekstu:

Dlaczego, jeśli chcę korzystać z integracji z Allegro, koniecznie muszę posiadać moduł Magazyn z dodatkiem Integrator e-commerce?

 

13 stycznia 2020 roku Allegro wygasiło protokół SOAP, na którym opierała się nasza poprzednia integracja z tą platformą transakcyjną. O zmianach, które zamierzało wprowadzić Allegro, informowaliśmy Państwa mailowo oraz na stronie naszego Poradnika Przedsiębiorcy w artykule zmiany na Allegro od 2020 roku

Zmiany zostały podyktowane przez sam serwis Allegro, który wycofał integrację Web API na rzecz REST API. Wiedząc o planowanych zmianach, zaczęliśmy prace nad nowym rozwiązaniem. Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, stworzyliśmy kompletne narzędzie do sprzedaży na Allegro. 

Moduł Allegro+ jest jednym z dwóch modułów składających się na dodatek Integrator e-commerce. Moduł Allegro+ to nie tylko pobieranie zamówień – w połączeniu z magazynem staje się on kompletną platformą do zarządzania sprzedażą. Oferuje m.in. takie możliwości, jak:

  • przygotowanie aukcji do wystawienia bezpośrednio w systemie,
  • dodawanie dysku ze zdjęciami produktów do aukcji,
  • pojedyncze oraz masowe wystawianie aukcji,
  • wystawianie aukcji z szablonu,
  • wystawianie aukcji z opóźnieniem czasowym,
  • szybki wgląd do aukcji i kontrola nad sprzedażą,
  • automatyczne pobieranie zamówień z Allegro,
  • automatyczna synchronizacja stanów na aukcji,
  • automatyczne zmiany stanów magazynowych,
  • automatyczne wystawianie faktur do zamówień z ich wysyłką mailową,
  • automatyczne księgowanie faktur (przy pakiecie księgowości online),
  • automatyczne wznawianie aukcji, gdy stan produktów będzie większy od zera,
  • automatyczne zamykanie aukcji, gdy stan produktów będzie mniejszy lub równy zero,
  • masowe wznawianie i zamykanie aukcji ręcznie z użyciem szablonu aukcji,
  • nadawanie paczek do zamówień,
  • generowanie etykiet nadawczych do nadawanych przesyłek.

Rozbudowa integracji z Allegro oraz połączenie jej z magazynem to przede wszystkim:

  • oszczędność czasu – system ułatwia kontrolowanie stanów magazynowych, dzięki czemu przedsiębiorca nie musi ich nadzorować samodzielnie; oszczędza on ponadto czas na kontakcie z klientem, który kupiłby towar, którego nie ma na stanie magazynowym,
  • atrakcyjna cena w stosunku do mnogości dostępnych funkcji w zależności od pakietów:

Menedżer sprzedaży z magazynem: 

  • najtańszy wariant z dodatkiem Integrator e-commerce wyniesie 64 zł netto/m-c
  • najdroższy wariant z dodatkiem Integrator e-commerce 239 zł netto/m-c

Księgowość online z magazynem: 

  • najtańszy wariant z dodatkiem Integrator e-commerce wyniesie 89 zł netto/m-c
  • najdroższy wariant z dodatkiem Integrator e-commerce 269 zł netto/m-c
  • ograniczenie nadsprzedaży – automaty zarządzające pomagają usprawnić i uporządkować pracę,
  • pomoc techniczna.

Kierunek zmian w sprzedaży e-commerce

Obecnie platformy marketplaces (m.in. Allegro, eBay, Amazon) zbierają 40% zakupów na rynku detalicznym. Szacuje się, że w najbliższych 5 latach ruch na platformach handlowych będzie wzrastał – kosztem sklepów internetowych.

Klienci chętnie korzystają z marketplace’ów, ponieważ rozbudowany system ułatwia szybkie znalezienie i kupienie towaru. Dodatkowe korzyści dla kupujących na platformach typu Allegro:

  • szeroki asortyment – wiele produktów z wybranej branży w jednym miejscu;
  • sortowanie wyników po cenach, liczbie sztuk, ocenie sprzedającego, czasie dostawy czy najnowszych trendach;
  • dostosowanie platformy do wygodnego przeglądania ofert;
  • łatwość zapoznania się z ofertą bez czasochłonnego przeglądania licznych serwisów;
  • skrócony czas zakupów – klient nie jest zmuszony do przeglądania wielu stron internetowych w poszukiwaniu produktu;
  • weryfikacja sprzedawców – zapewnia bezpieczeństwo transakcji. 

Chociaż serwisy typu marketplace nakładają na sprzedawców pewne ograniczenia, cieszą się one dużą popularnością i mogą przynieść Twojej firmie wiele korzyści, np.:

  • darmowy marketing,
  • lepsze pozycjonowanie towaru,
  • oszczędność na pozycjonowaniu strony internetowej,
  • dostęp do tysięcy klientów,
  • budowanie pozycji na rynku oferowanej marki,
  • korzystanie z rozpoznawalności marki i zaufania do niej klientów.

Marketplace dzięki zgromadzeniu dużej ilości danych pozwala na zdobycie szeregu informacji nie tylko o cenach, ale i dostępności towarów oraz czasie dostawy. Tym samym zakupy przebiegają niezwykle sprawnie i szybko, co stanowi znaczne udogodnienie dla kupujących. Coraz częściej duże, globalne marki udostępniają swój asortyment na marketplace’ach, by zapewnić pełną wygodę zakupów każdemu z klientów.

Można zrezygnować z utrzymywania drogiego sklepu internetowego i nie wydawać pieniędzy na jego pozycjonowanie. Traktując stronę internetową jako wizytówkę sklepu, wystarczy korzystać z platform sklepów internetowych w minimalnej cenie, jako że cały ruch sprzedaży odbywa się na marketplace’ach. Każdy przedsiębiorca sprzedając towar, musi popatrzeć od strony potencjalnego klienta: gdzie on kupuje? gdzie przychodzi? co jest dla klienta ważne przy wyborze towaru? A klient coraz częściej korzysta z platform handlowych, nie z małych sklepów internetowych.

Narzędzie do zarządzania sprzedażą na Allegro, a inne moduły wfirma.pl

Moduł magazyn z Allegro to wiele więcej niż tylko obsługa platformy Allegro, to dodatkowo: 

Ponadto dzięki modułowi Allegro+ z magazynem i pakietem Menedżer sprzedaży otrzymujesz m.in.:

Dzięki modułowi Allegro + z magazynem i pakietem Księgowość online (pakiet ten zawiera również wszystkie funkcje pakietu Menedżer sprzedaży) otrzymujesz kompletny ERP do prowadzenia rozliczeń swojej firmy:

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów