W module Kadr, płac i ubezpieczeń systemu wFirma możliwa jest weryfikacja historia aktywności niektórych zmian w ustawieniach pracowników, czy wpisów dotyczących podstawy małego ZUS Plus.
Historia aktywności z poziomu zakładki Ustawienia
Z poziomu zakładki USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY » HISTORIA AKTYWNOŚCI można zweryfikować pełną listę aktywności w systemie. Administratorzy i użytkownicy o odpowiednich uprawnieniach mają tu wgląd do informacji, który użytkownik dokonywał zmian - wraz z wyszczególnioną godziną oraz opisem akcji.
Pod tabelą można również segregować aktywności według określonych filtrów:
użytkownika,
rodzaju operacji,
obiektu.
Historia aktywności dla konkretnego obiektu
Sprawdzenie dokonanych zmian w obrębie konkretnego obiektu modułu kadrowego w systemie i podgląd historii aktywności możliwe jest dla:
szczegółów pracownika związanych z PPK z poziomu zakładki KADRY » PRACOWNICY » kliknięcie w imię i nazwisko pracownika, co spowoduje wyświetlenie okna SZCZEGÓŁY PRACOWNIKA » PPK poprzez najechanie na konkretny wiersz tabeli i wybranie ikony historii aktywności.
W tym miejscu możliwe jest również dodanie notatki lub dokumentu do konkretnego wpisu. Można tego dokonać najeżdżając kursorem myszy na wiersz tabeli i klikając na ikonę ołówka lub załącznika.
historii zatrudnienia pracownika z poziomu zakładki KADRY » PRACOWNICY » kliknięcie w imię i nazwisko pracownika, co spowoduje wyświetlenie okna SZCZEGÓŁY PRACOWNIKA » HISTORIA » HISTORIA WYKSZTAŁCENIA / HISTORIA ZATRUDNIENIA poprzez najechanie na konkretny wiersz tabeli i wybranie ikony historii aktywności.
wpisów dotyczących podstawy małego ZUS Plus z poziomu zakładki USTAWIENIA » PODATKI » ZUS » wybrany schemat składek społecznych MAŁY ZUS PLUS » PODSTAWA MAŁEGO ZUS poprzez najechanie na konkretny wiersz tabeli i wybranie ikony historii aktywności.